■ Bemutatkozás

Az iSTAT Kft-t 2008-ban alakult. Nevében az Intelligent Statistics szókapcsolat rövidítését viseli, mely kifejezi az alapítók célját: egyértelmű, átlátható és a döntéseket hatékonyan támogató információk szolgáltatása. Ezt az üzleti elemzés és marketing tanácsadás területén számos cégnél, különböző iparágakban szerzett tapasztalataik közös hasznosításával érik el. A vállalkozás a különböző területek bevált gyakorlatainak alkalmazása és a legújabb statisztikai eljárások révén juttatja ügyfeleit versenyelőnyhöz hatékonyságnövelésben és piacszerzésben.

A vállalkozás fő tevékenysége az üzletviteli tanácsadás és adatelemzés, elsősorban az alábbi szektorok szervezetei részére:

  • FMCG,
  • pénzügyi szolgáltató,
  • önkormányzat,
  • non-profit.

Az iSTAT Kft le tudja fedni a termék- illetve közszolgáltatás-fejlesztéshez, ügyfélmegtartáshoz és versenytárselemzéshez szükséges kutatói munka teljes spektrumát és folyamatát, a stratégia kidolgozásától az adatfelvételen át az eredmények folyamatba illetve cégkultúrába történő átültetéséig. A tanácsadáson belül meghatározó elemek:

  • piac- és versenytárs-elemzés,
  • szegmentáció,
  • stratégiai tanácsadás
  • statisztikai tanácsadás

A piacon ritka szolgáltatásként az iSTAT Kft vállalja a teljes piackutatási tevékenység összehangolását és ellenőrzését, megtakarítva ezzel a megrendelőnek külön alkalmazott foglalkoztatását ezen a téren, nem is beszélve az integrált szemlélet nyújtotta szinergikus előnyökről nagyobb kutatásszám esetén.

A vállalkozás alapelvei:

    minden megrendelővel egy kapcsolattartó foglalkozik, az ügyfél minden folyamatban lévő és tervezett munkát vele egyeztethet - ez a kapcsolattartó az ügyfél tevékenységi területén a legtöbb tapasztalattal bíró tulajdonos nincsenek dobozos termékek, minden egyes megrendelőnél teljes igényfelmérés és ez alapján moduláris, részletesen kidolgozott ajánlat készül természetesen ingyen

A nagy multinacionális piackutató cégek ajánlataival szemben azért választanak egyre többen az iSTAT Kft-hez hasonló kisebb magyar vállalkozásokat, mert a helyi viszonyokhoz jobban illeszkedő, az egyes ügyfelekre több időt fordító, testre szabott szolgáltatást képesek nyújtani. Ezáltal a megrendelő nem csupán jobb minőségű - azaz a céget jobban segítő - eredményekhez jut, hanem gyakran rövidebb idő alatt mint más esetekben.